Magdalena ukończyła wiele szkoleń i kursów, co świadczy o jej zaangażowaniu i ciągłym doskonaleniu swoich umiejętności. W 2021-2022 roku odbyła roczne studium poznawczo-behawioralnej psychoterapii dzieci i młodzieży w Instytucie Edukacji i Terapii w Poznaniu. Ponadto, ukończyła szkolenia takie jak “Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach”, “Terapia schematów”, “Psychotraumatologia” oraz “Terapia poznawczo-behawioralna” wrocławskiego Centrum Rozwoju Personalnego. W ramach swojego rozwoju, ukończyła również studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki oraz logopedii.
Magdalena posiada bogate doświadczenie zawodowe, w tym pracę w Ośrodku Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej na stanowisku psychoterapeuty dziecięcego i młodzieżowego od 2021 roku. Wcześniej pracowała również jako terapeuta środowiskowy i prowadziła grupowe zajęcia terapeutyczne dla dzieci. Przez 4 lata prowadziła własną firmę – Bawialnię Edukacyjną Radosna, organizującą zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci.
– w realizacji podstawowej funkcji pedagoga, jaką jest pomoc psychologiczno-pedagogiczna rozpoznawałam warunki środowiskowe dzieci sprawiających trudności dydaktyczno-wychowawcze oraz współpracowałam z instytucjami opiekuńczo-wychowawczymi, kuratorami zawodowymi i społecznymi pracownikami socjalnymi oraz asystentami rodziny,
– współpraca ze Spółdzielnią Socjalną PARASOL oraz Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej podczas realizacji projektu RAZEM LEPIEJ adresowanego do rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym – pełnienie funkcji RODZINY WSPIERAJĄCEJ wobec trzech rodzin podopiecznych objętych projektem,
– aktywna działalność członkowska w Stowarzyszeniu Przyjaciół Drawska MEANDER,
– w okresie zatrudnienia w ZPET Bobrowo przynależność i działalność w Stowarzyszeniu na rzecz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną AMALA,
– prowadzenie arteterapeutycznych warsztatów kreatywnych w ramach Drawskich Pikników Stowarzyszeń oraz projektu Ogród Nomadyczny, którego cel to wspieranie wspólnego społeczeństwa obywatelskiego na terenie pogranicza polsko-niemieckiego
Kursy i szkolenia uzupełniające edukację: „Trening umiejętności interpersonalnych”, „Promocja zdrowia psychicznego w placówce”, „Techniki relaksacyjne”, „Warsztaty umiejętności wychowawczych”, „Konstruktywne sposoby radzenia sobie z niekonstruktywnymi zachowaniami dzieci”, „Komunikacja wewnętrzna w placówce”, „Inteligencja motywacyjna”, „Diagnozowanie potrzeb i osiągnięć uczniów wymagających wsparcia i planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej”, „Dopalacze” i nie tylko – czyli nowe narkotyki”, „Nie-kochane, nie-zdrowe, nie –grzeczne”, „Pedagogika zabawy” .